joi, 4 septembrie 2008

Printre flori, fluturi, gaze si pitici

Ei da, a inceput un an nou scolar, cel putin pentru cadrele didactice! Desi ma trezesc mai de dimineata caci la 8 trebuie sa fim la locul de munca, dupa 4 zile de adevarata munca, gandesc acum ca nu ma simt deloc obosita...sau cel putin psihic...(incerc sa dorm obligat fortat si dupa-amiaza, ca atunci ar fi fost mai rau)...
Asadar, de 4 zile vopsesc impreuna cu colegele mele de la gradinita un hol intreg plin cu tot felul de imagini: flori, fluturi, albine, gargarite, animalute haioase...Partea frumoasa e ca o facem cu pensulele de pictat, acelea subtiri...Si ne chinuim...nu va spun! Dupa care contur cu negru, asta asa ca sa iasa in evidenta imaginile...O adevarata incantare! Pe bune! Acum realizez cat de mult mi-au placut zilele astea...Munca va fi intotdeauna, mai grea sau mai usoara...Important e sa ai motivatia necesara si sa-ti faca placere...Iar eu nu-mi imaginez decat licarul stralucitor al ochilor copiilor cand vor veni si vor vedea...si se vor minuna...Sunt mandra, deci, ca sunt educatoare si sunt mandra de ceea ce fac!!! Pot spune ca nu m-am plictisit niciodata pana acum...
Si-i astept pe pitici cu mare nerabdare...Asa ca, sper sa dureze cat mai mult starea asta de incantare cat mai mult timp...
Imi place sa fiu printre flori, fluturi gaze si pitici!

Un comentariu:

Monyk spunea...

as avea si eu nevoie uneori de asta. mi-e tare dor de tine. acum mai mult ca oricand, desi nu stiu sa zic de ce acum.