sâmbătă, 18 octombrie 2008

"Nu uita...

Sa nu uiti...niciodata cine esti..."

Replica asta imi rasuna in cap de ceva vreme...Am inteles perfect ce inseamna sa faci compromisuri in viata, mai ales cu propria ta persoana. Am ales caile gresit, i-am pus pe altii mai presus de mine, am gandit cu inima si iubit cu mintea...Nu-mi fac procese de constiinta ca as fi egoista caci ma cunosc indeajuns sa stiu ca nu e asa....DAR...trag linie...si ma intreb: cum se face ca in continuare sunt al dracului de singura printre atatia prieteni, colegi...oameni...De daruit, am daruit tuturor...de fiecare data cand am putut...

Inseamna ca undeva ceva nu a mers bine...

Probabil la capitolul "Am uitat cine sunt"...Am uitat ca pot, am uitat ca am voie sa visez, am uitat ca vreau sa cant, am uitat ca pot depasi piedicile existentei noastre de om, am uitat ca pot termina facultatea pe care visam sa o fac...

Pur si simplu cred ca lucrurile nu au vrut sa iasa asa cum am vrut eu!...Pana acum...

Un comentariu:

Monyk spunea...

Nu esti singura. Si cineva e mereu langa tine. Si sa nu-ti para niciodata rau pentru ce ai daruit. Uitate in oamenii carora le-ai daruit si gaseste-te pe tine asa cum te cunosti.