luni, 20 octombrie 2008

Sunt in recreatia mare!

...A trecut mult timp...Ma invarteam printre flori, fluturi si gaze...Acum au ramas si ele dar s-au adaugat 25 de pitici care mai de care mai agitati si mai obraznici, saptezeci de mii de hartoage din care de-abia mi se mai vede nasul, hartoage neaparat de intocmit intr-o institutie numita gradinita, sapte discipline de facultate pe primul semestru, o caruta de carti de citit, corelatii si conspecte-pregatire pentru sustinerea licentei care se pare ca va fi compusa din 2 examene scrise (bagam in noi teorie pana ne iau neuronii foc), alte zeci de mici alte treburi zilnice de facut...rezulta...EU...stresata, obosita, cu niste cearcane cat galeata, cu suflet si minte de robotel, "nu aude nici nu vede...."
....Asa ca anul asta iau pauza- recreatia mare! Pauza de iubire, suferinta, bucurie, incantare, intalniri si declaratii, bla, bla, bla....Sunt robot si unicul meu scop e sa iau licenta!!! Nu ma intrebati la ce-mi va ajuta...Nu ma vad psiholog...as plange langa toti pacientii mei...Poate se merita totusi pentru cei 70 de ron in plus la salariu si...cateva enigme elucidate din universul meu cel atat de incurcat si de neinteles pentru ceilalti...
Ce e cel mai important: am avut curaj sa cred ca pot, acum chiar pot, voi putea pana la capat!

Niciun comentariu: