duminică, 24 august 2008

Cu gandul la munte

Ei, da...a trecut o saptamana chinuitoare plina de canicula si lucrat de dimineata pana seara...Am rezolvat-o si cu somnul, cel pe care nu-l aveam...acum dorm ca un bebe!
Insa lucrul cel mai important este ca de luni am si eu o saptamana de concediu dupa un an de tras si am hotarat, fara sa ma gandesc prea mult, sa merg la munte! Vreau singuratate, vreau liniste, vreau verde si ciripit de pasari...Atat...Mi-e tare dor de muntii mei! Imi doresc sa iau din taria si semetia lor atat cat voi putea...Sa iau din nepasarea cu care isi poarta frumusetea si tristetea de a fi batrani! Nu am chef nici sa trag linii si sa adun sau sa scad vise, dezamagiri, regrete sau realizari, nici sa-mi fac planuri in a care sa ma pierd sperand la cai verzi pe pereti care niciodata nu umbla sa-si adune potcoavele...N-o sa-mi fie dor de nimeni, n-o sa-mi doresc nimic din ce am aici sau acasa...vreau doar sa fiu singura, sa-mi trag sufletul...si...poate sa o iau de la capat. Sper sa nu treaca prea repede cele 6 zile si sa aiba timp sa-mi intre in sange, in suflet si in cel din urma neuron iarba, copacii, gazele , cerul, mult si infinit cer...Si daca n-am sa am somn am sa stau si noaptea sa ma satur de stele...si am sa cant in gand si am sa zbor fara aripi!

Niciun comentariu: