marți, 1 iulie 2008

Despre carti, tigari si...potriviri

Uitasem cat de placut este sa iti petreci timpul citind. Am ales din cutia cu comori o carte la intamplare, am inceput sa o citesc si am avut acel sentiment pe care nu l-am mai simtit de mult: acea curiozitate de a afla ce intampla cu personajele, imbinarea analizei psihologice realizate de autor si firului narativ, rezultatul reflectiilor proprii asupra a ceea ce citesti si, de ce nu, mandria ascunsa a faptului ca te numeri printre putinii oameni care nu se mai afla in fata calcuatorului, ci in fata unei adevarate taine pe care multi nici nu au descoperit-o inca. Inca mai visez sa am un hamac al meu in care sa citesc la umbra unui copac. Cred ca pentru mine reprezinta cel mai placut mod cu putinta de a ma bucura eu cu mine insami. Desigur, dupa acela de a sta culcat pe iarba si a privi un cer instelat...Am trait o asemenea experienta demult, intr-o noapte de vis as putea spune, si am avut senzatia ca pot cuprinde pamantul cu bratele si ca eu, mica furnica, fac parte din univers. Asa ma simt si cand citesc. Hmmm, o furnica cititoare, ca aceea a lui Arghezi, ce putea fi transformata intr-o virgula (ce mult imi place poezia aceea!)...Da, asta e combinatia perfecta: sa citesc ascultand "Diligenta cu papusi" a lui Tudor Gheorghe.
Cat depre tot ce se intampla in viata reala, astazi m-am gandit, printre altele, ca probabil peste o luna, cand vor aparea pachetele de tigari "horror", cum le spun eu, ma voi lasa de fumat sau in cel mai rau caz, voi fuma mai putin...
De asemenea e mare lucru sa intalnesti persoana potrivita la momentul potrivit pentru ca viata sa nu ti se mai para atat de trista si plina numai de nenorociri. Multumesc, deci, DDD!
Deci: cititi, fumati mai putin si incercati sa priviti in ochi o persoana care va iubeste cu adevarat! Veti fi mai putin tristi!

Niciun comentariu: